Heerlijk weekendje - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Lennart Gerritsen - WaarBenJij.nu Heerlijk weekendje - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Lennart Gerritsen - WaarBenJij.nu

Heerlijk weekendje

Door: Lennart Gerritsen

Blijf op de hoogte en volg Lennart

05 Februari 2013 | Zweden, Stockholm

Het is weekend! En dat betekent uitgaan! :p Vrijdag een nieuwe club bekeken. Zie de foto’s. Dit keer wouden we zeker weten dat we ook daadwerkelijk naar binnen mochten, dus kwamen we vlak na openingstijd binnen. Zo vroeg dat we het eerste half uur de enige gasten waren :p Uiteindelijk liep de tent vol en hadden we een prima avond.

Lappland
De hele zaterdag heb ik besteed aan het zoeken naar Hostels in Lappland! :D Nadat ik wat foto’s van vrienden heb gezien begon het toch te kriebelen. Als ik ergens heen wil gaan tijdens mijn verblijf hier, dan is het naar Lappland. Helaas bleek het hotel voor het weekend van 14 februari volledig volgeboekt te zijn! :( Helaas!

Toch nog gelukt! :D
Maandag had ik contact opgenomen met Alion, en het bleek dat ze nog niet geboekt hadden voor het weekend van 22 februari. Ik had dus nog een extra weekend gekregen om naar Lappland te gaan. In maart zou het ook niet lukken in verband met tentamens en bezoek van de Swaggerboys xD. Heb direct Matthew opgebeld om te vragen of hij dit weekend ook kon, en hij kon! Zo doende heb ik met de hulp van Bert toch nog mijn reis naar het noorderlicht weten te boeken! :D Super! Kan niet wachten tot ik er ben!

Nu nog hopen op goed weer natuurlijk… Fingers Crossed!

Komende week staan nog een aantal leuke activiteiten tegemoet :) Woensdag naar de Django Unchained, Donderdag zelf georganiseerd tweede international dinner, en het weekend komen mijn ouders langs! :) Kan ik toch nog wat van Stockholm/Musea zien :p

Groeten uit het hoge noorden!

Lennart ;)


  • 07 Februari 2013 - 09:34

    Jaap En Shyra:

    He Lennart,

    Leuk om je belevenissen in het verre noorden te lezen ( en de foto's te belijken). We blijven je volgen!
    Veel plezier de komende tijd,

    Ciao,

    Jaap

  • 09 Februari 2013 - 13:51

    Marja En Peter:

    Hoi Lennart,

    Mooi zeg, al die sneeuwvelden!! Wel bijzonder zeker in Lapland. Juist gisteren een film, Norte, gezien over een man die oa met sneeuwscooter naar het noorden reisde. Hij werd wel sneeuwblind, - ging zonder zonnebril. Nou ja, dat genas wel weer, maar toch is het uitkijken he.

    Doe je ook de groeten aan Ellen en Bert. Die zijn er dit weekend, is het niet?

    Veel plezier,

    Marja en Peter

  • 10 Februari 2013 - 13:48

    Lennart Gerritsen:

    Hee Jaap, Marja en Peter!

    Bedankt voor jullie reacties. Binnenkort komen de foto's van m'n ouders er ook bij. hmm, dat van de sneeuwscooter klinkt gaaf! Denk dat ik ook een stukje ga toeren met een sneeuwscooter als ik in Lappland ben. En ik ga wel een zonnebril meenemen! :p

    Groetjess!

    Lennart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lennart

Hee allemaal! Zoals de meesten van jullie weten studeer ik voor een half jaar in het hoge noorden, Stockholm welteverstaan! :D Ik ga hier een aantal vakken volgen aan de KTH (Kungliga Tekniska högskolan) en tussendoor ook nog wat van het land zien! en feesten, schaatsen, lekker eten, en naar IKEA etc etc... Door middel van deze blog kunnen jullie zien wat ik zoal meemaak hier :) Inclusief de foto's die ik maak! Groeten! Lennart

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 3810

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 20 Juni 2013

Half jaar studie in Zweden!

Landen bezocht: