Ice Skating & Bachelor gehaald! :D - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Lennart Gerritsen - WaarBenJij.nu Ice Skating & Bachelor gehaald! :D - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Lennart Gerritsen - WaarBenJij.nu

Ice Skating & Bachelor gehaald! :D

Door: Lennart Gerritsen

Blijf op de hoogte en volg Lennart

18 Januari 2013 | Zweden, Stockholm

Maandag werd er weer een activiteit georganiseerd door de Student Union. Namelijk Schaatsen! :D en als Nederlander heb ik dit natuurlijk vaker gedaan. Het was erg leuk om de zuid Europeanen te zien stuntelen op het ijs :p zie de foto’s voor een beter beeld :) Het schaatsen beviel zo goed dat ik meteen de volgende dag een paar ijshockey schaatsen heb aangeschaft. Het is nu toch te koud om hard te lopen.

Dinsdag was het tijd voor de Swedish Movie Night. En we hebben niet zomaar een film bekeken, het was namelijk Kenny Starfighter http://www.imdb.com/title/tt1278180/ Een Zweedse parodie op star wars. De film was verschrikkelijk slecht :p. Vervolgens hebben we de avond afgesloten bij een studenten Pub in Kista.

Bachelor gehaald!
Vrijdag 18 januari kreeg ik te horen dat ik mijn Bachelor had gehaald! :D Dus dat moest gevierd worden! Er werd die avond een feest gegeven in Nymble (het gebouw van de Student Union) en daar ben ik heen gegaan met Francizco Relvas en Gonzalo. Was een erg leuke avond! (zie foto)

Club Nype & Ulriksdal
Zaterdag besloot ik iedereen uit te nodigen bij mijn Corridor, ondanks dat bijna iedereen zondag ging skiën is iedereen langsgekomen :). Dit waren Damla, Scott, Mathieu, Vive, Franciz, Johannes, Judith, Jacques en nog een aantal buren van mijn Corridor. Na wat gedronken te hebben, zijn ik, Damla en Franciz naar Club Nype gegaan. Alles in Zweden is echt enorm duur. Zo moesten we onszelf op de gastenlijst plaatsen en voor 23:00 uur aanwezig zijn, anders moet je al gauw 20,- euro entree betalen! En elk drankje binnen kost je minimaal 8 €. Zondag was het tijd om de omgeving te verkennen. Er lag een dik pak sneeuw en de zon scheen! Wat zo te horen maar zelden voorkomt. Dus heb ik mijn camera gepakt en heb ik een stuk hardgelopen en af en toe wat foto’s gemaakt bij het Ulriksdal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lennart

Hee allemaal! Zoals de meesten van jullie weten studeer ik voor een half jaar in het hoge noorden, Stockholm welteverstaan! :D Ik ga hier een aantal vakken volgen aan de KTH (Kungliga Tekniska högskolan) en tussendoor ook nog wat van het land zien! en feesten, schaatsen, lekker eten, en naar IKEA etc etc... Door middel van deze blog kunnen jullie zien wat ik zoal meemaak hier :) Inclusief de foto's die ik maak! Groeten! Lennart

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 3811

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 20 Juni 2013

Half jaar studie in Zweden!

Landen bezocht: